Edit Template

Εισαγωγή Προϊόντων σε Eshop

Η Εισαγωγή προϊόντων σε Eshop είναι ένα κρίσιμο κομμάτι στην επιτυχία ενός Ηλεκτρονικού Καταστήματος.

Ειδικότερα, ο τρόπος εισαγωγής των προϊόντων θα επηρεάσει την εμπειρία των χρηστών, αλλά και το πόσο εύκολα μπορεί να βρεθεί το Eshop ή ένα Προϊόν του μέσα στην Google.

Συμβουλές Κλειδιά

  • Η ποιότητα των φωτογραφιών και περιγραφών είναι επένδυση για το Eshop σας
  • Μια σωστή παρουσίαση αυξάνει την εμπειρία Χρήστη και τις πιθανότητες αγοράς
  • Καλή δομή Κατηγοριών και Ιδιοτήτων βοηθάει στην εύκολη πλοήγηση και βελτίωση του SEO 
  • Αναλυτικές Περιγραφές προϊόντων και Τεχνικά Χαρακτηριστικά ενθαρρύνουν την εμπιστοσύνη των πελατών

Πίνακας Περιεχομένων

Μπορείς να μεταβείς στην ενότητα που σε ενδιαφέρει κάνοντας Κλικ στον αντίστοιχο τίτλο

Η Σημασία της Εισαγωγής Προϊόντων στο Eshop

Τι είναι και γιατί είναι σημαντική;

Αρχικά, η εισαγωγή προϊόντων σε Eshop είναι η προσθήκη νέων προϊόντων στο Ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Ωστόσο, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι όσο πιο συχνά

  • Ενημερώνεις 
  • Ανανεώνεις
  • Προσθέτεις

Προϊόντα στο Eshop σου τόσο πιο εύκολα θα διατηρείς αλλά και θα αυξάνεις το ενδιαφέρον των πελατών σου. Επίσης, με τις ενέργειες αυτές φτιάχνεις πρόσφορο έδαφος για νέους πιθανούς πελάτες.

Εισαγωγή προϊόντων και εμπειρία χρήστη

Ακόμη, όταν ένα προϊόν στο Eshop σου είναι με τον σωστό τρόπο περασμένο, βοηθάει τον χρήστη να βρει αυτό που ψάχνει, βελτιώνει την εμπειρία του και πιο πιθανό είναι να πραγματοποιήσει μια αγορά μέσα από το δικό σου Eshop.

Δηλαδή, ένα προϊόν πρέπει να έχει

  • Μικρή αλλά ουσιώδες Σύντομη Περιγραφή
  • Καθαρές Εικόνες
  • Αναλυτικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά 
  • Πλούσια και Επεξηγηματική κύρια Περιγραφή Προϊόντος  

Αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά για ένα προϊόν που όμως, αρκετά Eshop τα παραλείπουν και οι ιδιοκτήτες τους δεν βλέπουν τα αποτελέσματα που θέλουν.

Βασικά Βήματα για Επιτυχημένη Εισαγωγή Προϊόντων

Ανάλυση των προϊόντων και καθορισμός στρατηγικής εισαγωγής.

Επιπλέον, πριν ξεκινήσεις να ανεβάζεις προϊόντα προτιμότερο θα ήταν να ανατρέξεις στις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σου και να ερευνήσεις πως έχουν δομημένα τα προϊόντα τους, καθώς και μια αναλυτική έρευνα πάνω στα δικά σου.

Μετέπειτα, δες πως μπορείς να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό, σκέψου μια δικιά σου πινελιά που θα βάλεις σε κάθε προϊόν στο Eshop σου. Έτσι, χτίζεις πάνω στην επωνυμία σου, ώστε να θυμάται ο πελάτης εσένα και το Ηλεκτρονικό σου Κατάστημα

Προετοιμασία φωτογραφιών προϊόντων

Επίσης, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δώσεις στις φωτογραφίες των προϊόντων που θα ανεβάσεις. Θα κοιτάξεις να έχουν:

  • Πολύ Καλή Ανάλυση
  • Μικρό Μέγεθος ( 100KB μέγιστο )
  • Ίδιες Διαστάσεις
  • Με Ελκυστικό Φόντο 

Η φωτογραφία ενός προϊόντος είναι το Πρώτο που βλέπει ένας χρήστης πριν αγοράσει κάποιο προϊόν. Για αυτό ο συνδυασμός καλών φωτογραφείων με λεπτομερές περιγραφές είναι πρέπον!

Κατηγορίες, Ετικέτες για καλύτερη οργάνωση και προβολή

Συμπληρωματικά, η οργάνωση των προϊόντων σου σε Κατηγορίες με Ετικέτες και Ιδιότητες θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τον χρήστη να βρει γρήγορα και εύκολα αυτό το αναζητάει, όπως και εσένα στην διαχείριση του Eshop σου.   

Επίσης, βελτιώνει και την εικόνα του Ηλεκτρονικού σου Καταστήματος μιας και φαίνεται πιο οργανωμένο, σοβαρό, προσεγμένο και ότι γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο των προϊόντων που πουλάει.

Βελτιστοποίηση SEO κατά την Εισαγωγή Προϊόντων

Βελτιστοποίηση των τίτλων των προϊόντων

Αρχικά, όταν ξεκινάμε να εισάγουμε τις πληροφορίες των προϊόντων θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτική. Δηλαδή ο Τίτλος που θα βάλουμε στο προϊόν θα πρέπει να είναι και η λέξη κλειδί που θα εστιάσουμε.

Πολλές φορές έχουμε δει προϊόντα να έχουμε πολύ μεγάλους τίτλους χωρίς να εστιάζουν σε κάποια λέξη κλειδί, με αποτέλεσμα ο αλγόριθμος της Google να μην προωθεί το συγκεκριμένο προϊόν ή ακόμη και να μην το εμφανίζει καθόλου στα αποτελέσματα.

Meta descriptions στα προϊόντα.

Επίσης, η περιγραφή meta είναι αυτή που εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο του συνδέσμου στα αποτελέσματα της Google. Οπότε στα προϊόντα η περιγραφή αυτή θα μπορούσε να είναι ίδια με την σύντομη περιγραφή που έχουμε σε ένα προϊόν.

Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να γράψεις 2 σειρές που θα εστιάζουν και θα περιγράφουν λακωνικά το προϊόν σου στον χρήστη. Βέβαια, μην ξεχάσεις να προσθέτεις πάντα την λέξη κλειδί μέσα στην περιγραφή meta.

Λέξεις-Κλειδιά στις περιγραφές προϊόντων

Ακόμη, χεριάζετε να ξέρεις πως να συντάξεις μια περιγραφή για τα προϊόντα σου. Οι περιγραφές είναι κείμενα που αναλύουν λειτουργίες, χαρακτηριστικά και δυνατότητες ενός προϊόντος.

Ωστόσο, μπορείς να εκμεταλλευτείς τις περιγραφές προς όφελος σου. Δηλαδή, να προσθέσεις την λέξη κλειδί στο κείμενο και να τις δομήσεις όπως ακριβώς θα έκανες για ένα άρθρο.

Έτσι, τα προϊόντα σου θα έχουν περισσότερες πιθανότητες για να τα προωθήσει η Google στα αποτελέσματα αναζήτησης. 

Συμπέρασμα

Τέλος, η Εισαγωγή Προϊόντων σε Eshop είναι μια κρίσιμη διαδικασία για την ανάπτυξη και επιτυχία ενός Ηλεκτρονικού Καταστήματος. 

Αν έχεις οποιαδήποτε απορία ή αν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις το δικό σου Eshop μην διστάσεις και κάλεσε μας στο : 697 681 5406 θα χαρούμε να σε ακούσουμε ασχέτως αν τελικά μας επιλέξεις για την δημιουργία του δικού σου Eshop. 

Διαβάστε Ακόμα

  • All Posts
  • Airbnb
  • Elementor
  • Marketing
  • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
  • Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  • Κατασκευή Eshop
  • Κατασκευή Site
  • Κατασκευή Ιστοσελίδας Τιμές
  • Κατασκευή Ιστοσελίδων
  • Ταχύτητα Ιστοσελίδας

Σου άρεσε το άρθρο;

Κάνε εγγραφή με το email σου για να διαβάσεις και άλλα σαν και αυτό!
Έχετε εγγραφεί επιτυχώς! Ops! Κάτι δεν πήγε καλά. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε.

Θα ενημερώνεσαι δωρεάν για προσφορές και νέα της scprojects.gr. Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου