
Για να απαντήσεις στο ερώτημα: «Πώς να βρω brand name;», πρέπει να εξετάσεις τα εξής:
Είδος επιχείρησης, Όραμα, Κοινό – στόχος, Φυσική ή διαδικτυακή επιχείρηση.
Ακόμα, τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου brand name είναι τα ακόλουθα:
Απλότητα, Συντομία, Ευκολία, Αρμονία, Διαχρονικότητα, Θετικότητα, Αντιπροσωπευτικότητα.
Επίσης, οι μορφές του brand name είναι οι παρακάτω:
Περιγραφικό, Ρεαλιστικό, Ιστορικό, Φανταστικό, Σύνθετο, Ευρηματικό.
Μέσω των άρθρων μου, αναλύω πρακτικές λύσεις για ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε με την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
Απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις, θα μπορέσεις να αποφασίσεις την κατάλληλη επωνυμία επιχείρησης, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της.
Η φύση της επιχείρησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την επωνυμία της. Το είδος των προϊόντων/ υπηρεσιών που προσφέρεις, θα καθορίσει το όνομα της επιχείρησης.
Επομένως, ανάλογα με το τι επιχείρηση έχεις, θα επιλέξεις ένα brand name που να εμπνέει στον πελάτη εμπιστοσύνη, φροντίδα, κέφι, κλπ.
Κάθε ορθά δομημένη επιχείρηση οφείλει να εξελίσσεται, ακολουθώντας το όραμά της. Έτσι, το brand name της επιχείρησης θα πρέπει να συνοψίζει τις αξίες, τους στόχους και την αποστολή της.
Οι επιχειρήσεις που επιτυγχάνουν έχουν ένα κοινό που τις υποστηρίζει ενεργά. Το προφίλ του κοινού θα βοηθήσει στην επιλογή brand name. Μιλώντας για προφίλ, εννοούμε το σύνολο των χαρακτηριστικών των πελατών της επιχείρησης.
Δηλαδή, τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά, αλλά και τις προτιμήσεις, τις συνήθειες ή τις ανάγκες τους. Εδώ, αξίζει να αναφέρουμε ότι η επιλογή brand name μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με το κοινό που θέλεις να στοχεύσεις.
Έτσι, αν το κοινό – στόχος γνωρίζει εις βάθος τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρεις, τότε ένα brand name που παραπέμπει σε κάτι πιο ειδικό και συγκεκριμένο είναι μια καλή λύση.
Αντιθέτως, αν το κοινό – στόχος δεν είναι εξοικειωμένο με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου, τότε ένα πιο γενικό και αφηρημένο brand name ταιριάζει καλύτερα.
Το όνομα επιχείρησης επιλέγεται με διαφορετικά κριτήρια ανάλογα με την υπόστασή της. Δηλαδή, άλλους παράγοντες θα πρέπει να λάβεις υπόψη στη περίπτωση της φυσικής και άλλους στη περίπτωση της διαδικτυακής επιχείρησης.
Αυτό σημαίνει ότι τα τοπικά χαρακτηριστικά μιας φυσικής επιχείρησης μπορούν να συμβάλλουν στην εύρεση της επωνυμίας της. Αντίστοιχα, στη διαδικτυακή επιχείρηση μπορείς να αξιοποιήσεις το SEO, ώστε να κερδίσεις ορατότητα.
Για να ξεκινήσουμε την δημιουργία της δικιά σου Ιστοσελίδας!
Αφού λάβεις υπόψη σου τις απαντήσεις που έδωσες στα παραπάνω ερωτήματα, δες, στη συνέχεια, ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου brand name.
Μια κατανοητή επωνυμία εταιρείας αποτελεί σημαντικό παράγοντα της επιτυχίας της. Δηλαδή, προτείνουμε να κάνεις μια απλή επιλογή, που να μπορούν να καταλάβουν εύκολα οι καταναλωτές. Τα περίπλοκα brand name δεν προσελκύουν τους καταναλωτές, ενώ θα πρέπει να εξηγείς διαρκώς τι σημαίνουν.
Η ονομασία επιχείρησης πρέπει να είναι σύντομη. Τα μεγάλα ονόματα είναι, συχνά, δύσκολα στην απομνημόνευση και καθόλου πρακτικά.
Θέλεις ένα brand name ευκολομνημόνευτο και μικρό, ώστε να ταιριάζει αρμονικά στην αρχική σελίδα του e-shop σου. Ιδανικά, προσπάθησε να βρεις ένα ολιγοσύλλαβο brand name.
Αποτέλεσμα των κατανοητών και μικρών brand name είναι η ευκολία. Ευκολία στην απομνημόνευση, στην κατανόηση, στην προφορά, στη γραφή.
Όλα αυτά θα συμβάλλουν στη δημοτικότητα της επιχείρησης, διότι οι καταναλωτές θα μπορούν εύκολα να αναζητήσουν την επιχείρησή σου online και offline.
Όπως αναφέραμε και στο ερώτημα 1 της προηγούμενης ενότητας, η ίδια η φύση της επιχείρησης θα οδηγήσει στην εύρεση του ονόματός της.
Προσπάθησε να επιλέξεις ανάμεσα στις ιδέες για όνομα επιχείρησης, εκείνη που εκφράζει πιο αντιπροσωπευτικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Η διάρκεια στον χρόνο είναι ένα από τα σημαντικά κριτήρια που θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου όταν αναρωτιέσαι: «Πως να ονομάσω την επιχείρησή μου;».
Αποτελεί, μάλιστα, πρόκληση να καταφέρεις να οραματιστείς το μέλλον της επιχείρησής σου ή τις επερχόμενες τάσεις.
Άρα, φρόντισε να διαλέξεις ένα brand name, το οποίο δεν είναι viral, γιατί δεν θα έχει διάρκεια και παρότι μπορεί να προσελκύσει πελάτες, θα είναι για λίγο. Επιπλέον, σκέψου πως θέλεις να είναι η επιχείρησή σου σε κάποια χρόνια από τώρα.
Αν θα ήθελες, για παράδειγμα, να επεκτείνεις τα καταστήματά της. Ακόμα, αν θα σου άρεσε να δημιουργήσεις και μια φυσική επιχείρηση, αν αυτή τη στιγμή η επιχειρηματική σου δραστηριότητα είναι αποκλειστικά διαδικτυακή.
Η πρόκληση θετικών συναισθημάτων θα πρέπει να ξεκινά από την επωνυμία της επιχείρησης. Επομένως, βρες ένα brand name, το οποίο θα έχει ως βασικό του άξονα το κυρίαρχο συναίσθημα που θέλεις να δημιουργεί η επιχείρησή σου στους πελάτες της.
Άμεση συνάρτηση με το κυρίαρχο συναίσθημα έχει και το προφίλ των πελάτων. Δηλαδή, κάθε κοινό έχει ένα κυρίαρχο συναίσθημα.
Για παράδειγμα, αν έχεις ένα ξενοδοχείο, ενδεχομένως να θέλεις να στοχεύσεις σε συναισθήματα ηρεμίας, ξεκούρασης, χαλάρωσης, κλπ.
Έτσι, θα προσελκύσεις πελάτες που αναζητούν κάτι ανάλογο, διότι θα νιώσουν ότι το δικό σου κατάλυμα μπορεί να προσφέρει αυτό το οποίο έχουν ανάγκη.
Ξεκίνα να πουλάς τα προϊόντα σου Online!
Πάμε τώρα να δούμε ποιες μορφές μπορεί να λάβει η επωνυμία επιχείρησης, ώστε να απαντήσουμε λίγο πιο πρακτικά στο πως βρίσκω brand name.
Τα περιγραφικά brand name αποτυπώνουν ακριβώς το προϊόν ή την υπηρεσία. Δες για παράδειγμα το Pet Supermarket. Είναι ακριβώς αυτό που λέει η ονομασία επιχείρησης, ένα super market κατοικιδίων.
Ρεαλιστικά είναι τα brand name που αποτυπώνουν ένα όνομα, συνήθως αυτό του ιδιοκτήτη. Για παράδειγμα, τα γνωστά σε όλους, Mc’ Donalds.
Τα ιστορικά ονόματα έχουν ως έμπνευσή τους ένα ιστορικό ή μυθικό πρόσωπο, ένα παρελθοντικό ιστορικό γεγονός ή λέξεις της αρχαίας ελληνικής γλώσσας. Το παράδειγμα της εταιρίας Nike, συνοψίζει το όνομα της θεάς Νίκης.
Στα φανταστικά brand name ανήκουν οι λεξιπλασίες. Λέξεις, δηλαδή, οι οποίες δεν υπάρχουν πραγματικά, αλλά είναι αποτέλεσμα ανθρώπινης φαντασίας.
Το brand name Cheetos για παράδειγμα, έχει βγει από την αγγλική λέξη cheese (τυρί) και την κατάληξη -tos, από την ισπανική λέξη frito (τηγανιτό), για να δηλώσει κάτι τηγανητό και «τυρένιο».
Η σύνθετη επωνυμία εταιρείας είναι εκείνη που συνδυάζει τις λέξεις μαζί. Η εταιρία Mattel, που, μεταξύ άλλων, δημιούργησε την αγαπημένη Barbie, είναι σύνθεση των μικρών ονομάτων των ιδιοκτητών της, Matt και Elliot.
Ένα ευρηματικό brand name θα μπορούσε να διατηρεί μερικά μόνο γράμματα από λέξεις, απορρίπτοντας τα υπόλοιπα.
Στη λογική αυτή ανήκουν τα brand name ακρωνύμια ή συντομογραφίες, όπως είναι το βρετανικό κανάλι ενημέρωσης BBC (British Broadcasting Corporation).
Αντίστοιχα, η εταιρία M & M’s, που αποτελεί συντομογραφία των επιθέτων των ιδιοκτητών της Mars και Murrie με την προσθήκη του κτητικού ‘s.
Σε αυτό το άρθρο απαντήσαμε στο ερώτημα: «Πώς να βρω brand name;». Έτσι, διατυπώσαμε τα 4 ερωτήματα που πρέπει να απαντήσεις προτού επιλέξεις την επωνυμία επιχείρησης.
Επίσης, είδαμε ποια είναι τα χαρακτηριστικά για ένα επιτυχημένο brand name. Τέλος, παρουσιάσαμε τις πιο συχνές μορφές που μπορεί να έχει.
Θα ενημερώνεσαι δωρεάν για προσφορές και τα νέα άρθρα της scprojects.gr. Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου. Μπορείς να διαγραφείς από την λίστα παραληπτών όποτε θελήσεις.
Υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδων και eshop που ξεχωρίζουν !
Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.