«Πώς να προσελκύσω πελάτες;». Ξέρουμε ότι το ερώτημα αυτό σε απασχολεί. Γι’ αυτό, δες στη συνέχεια ιδέες για προσέλκυση πελατών.
Μέσω των άρθρων μου, αναλύω πρακτικές λύσεις για ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε με την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
Το διαδίκτυο είναι ο νούμερο ένα χώρος προσέγγισης πελατών. Η κατασκευή ιστοσελίδας και e-shop, η αξιοποίηση του διαδικτυακού μάρκετινγκ, αλλά και οι διαφημίσεις, μπορούν να συμβάλλουν θετικά στον στόχο σου.
Για να εδραιώσεις τη διαδικτυακή σου παρουσία και να εμπνεύσεις επαγγελματισμό, εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στους πελάτες, προτείνουμε να δημιουργήσεις την ιστοσελίδα ή το e-shop της επιχείρησης.
Αναμφίβολα, τα social media διαδραματίζουν στις μέρες μας τεράστιο ρόλο στην προσέλκυση πελατών. Γι’ αυτό, ένα ενημερωμένο προφίλ θα συμβάλλει θετικά.
Αν δεν έχεις ήδη επαγγελματική ιστοσελίδα, προτείνουμε να προχωρήσεις με τη δημιουργία της. Η ιστοσελίδα αποτελεί την επίσημη παρουσία της επιχείρησής σου στο διαδίκτυο.
Επομένως, η προσέγγιση πελατών είναι ευκολότερη όταν διαθέτεις ένα σημείο αναφοράς, στο οποίο οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα ενημέρωσης γι’ αυτά που προσφέρεις.
Ομοίως με την κατασκευή ιστοσελίδας, η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος είναι κατάλληλη για εσένα που είτε έχεις μια φυσική επιχείρηση είτε θέλεις να ξεκινήσεις αποκλειστικά το διαδικτυακό εμπόριο.
Όπως καταλαβαίνεις, η κατασκευή e-shop είναι απαραίτητη για την πώληση προϊόντων online, ειδικά αν αναζητάς μια μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιλογή.
Δημιουργώντας το επαγγελματικό σου προφίλ στα social media, κερδίζεις σχετικά γρήγορα δημοφιλία. Ειδικά αν ανεβάζεις περιεχόμενο συχνά, με το οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν.
Μάλιστα, τα σύντομα βίντεο ενισχύουν την αύξηση των ακολούθων του προφίλ κι έτσι συμβάλλουν έμμεσα στην προσέλκυση πελατών.
Μην ξεχάσεις να συνδέσεις την ιστοσελίδα ή το e-shop σου με τα social media της επιχείρησης. Έτσι, θα ενισχύσεις την online παρουσία και θα μάθουν για την επιχείρησή σου ολοένα και περισσότερα άτομα.
Μην μένεις άλλο πίσω και ξεκίνα την διαδικτυακή σου παρουσία
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ θα βοηθήσει την επιχείρησή σου στην ορθή αξιοποίηση των καναλιών επικοινωνίας της. Η καλή οργάνωση ενός πλάνου μάρκετινγκ, περιλαμβάνει όλες εκείνες τις απαραίτητες ενέργειες, οι οποίες θα οδηγήσουν στην επίτευξη του στόχου που έχεις θέσει στη στρατηγική σου.
Δύο επιτυχημένοι και δοκιμασμένοι μέθοδοι διαδικτυακού μάρκετινγκ, που συμβάλλουν στην προσέλκυση νέων πελατών, είναι το e-mail marketing και το content marketing.
Το πρώτο, αξιοποιεί την ηλεκτρονική αλληλογραφία. Στέλνει, δηλαδή, στους πελάτες ενημερώσεις, μέσω της εγγραφής τους στο newsletter, σχετικά με τα νέα της επιχείρησης, τις προσφορές, τα προνομιακά πακέτα, κλπ.
Το δεύτερο, αφορά τη δημιουργία περιεχομένου για τα κανάλια επικοινωνίας της επιχείρησης, συμβάλλοντας, έτσι, στην προώθησή της.
Το περιεχόμενο μπορεί να είναι γραπτό, για παράδειγμα άρθρα για το blog ή οπτικοακουστικό, όπως βίντεο για το Youtube. Και τα δύο προσδίδουν επαγγελματισμό και αξιοπιστία στην επιχείρηση, ενώ αποτελούν ευχάριστους τρόπους ενημέρωσης των πελατών.
Η διαφήμιση online περιλαμβάνει την αξιοποίηση των Google ads, των social media ads, αλλά και τη διαφήμιση σε χώρο τρίτων. Ας τα δούμε ένα – ένα!
Οι διαφημίσεις της Google είναι γνωστές σε όλους, όταν ψάχνουμε σχετικό περιεχόμενο με την λέξη – κλειδί. Αν για παράδειγμα αναζητούμε με την λέξη – κλειδί: «Πως θα βρω πελάτες;», τότε η Google θα εμφανίσει άρθρα σχετικά με τον όρο αναζήτησης. Ομοίως λειτουργεί με τις επιχειρήσεις.
Τη διαφορά εδώ κάνει η διαφήμιση που τοποθετείται στο πάνω μέρος της Google. Πρόκειται για πληρωμένη διαφήμιση, η οποία εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων, κάθε φορά που οι χρήστες αναζητούν κάτι σχετικό.
Εδώ έχουμε τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι πιο δημοφιλείς είναι οι διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram.
Αν παρακολουθείς τα social media, σίγουρα θα έχεις δει κάποια διαφήμιση σχετική με τα ενδιαφέροντά σου. Ο αλγόριθμος εδώ συλλέγει δεδομένα, εμφανίζοντας διαφημίσεις που ενδιαφέρουν τους χρήστες.
Τόσο οι διαφημίσεις της Google, όσο και οι διαφημίσεις στα social media, αποτελούν ιδέες για προσέλκυση πελατών οι οποίες ταιριάζουν με το προφίλ της επιχείρησής σου.
Περνάμε τώρα σε ένα διαφορετικό είδος διαφήμισης, αυτής σε χώρο τρίτων. Δηλαδή, μιλάμε για εκείνη τη διαφήμιση που εμφανίζεται σε άλλα website.
Αυτού του είδους η προβολή λειτουργεί με τα κλικ που θα κάνουν οι επισκέπτες της τρίτης ιστοσελίδας στη δική σου, σε περίπτωση που βρουν ενδιαφέρον στο περιεχόμενό της.
Κλείσε Δωρεάν Online Ραντεβού και συζήτησε μαζί μου πως να το εφαρμόσεις στην επιχείρηση σου!
Ολοκληρώνοντας με τις ψηφιακές τεχνικές προσέγγισης πελατών, πάμε να δούμε τις ανθρωποκεντρικές, οι οποίες βρίσκουν εφαρμογή τόσο στη διαδικτυακή όσο και στη φυσική επιχείρηση.
Εδώ βλέπουμε πως μπορείς να αξιοποιήσεις την εξυπηρέτηση πελατών, τη γλώσσα και την επικοινωνία, καθώς και την επιβράβευση των πελατών, έτσι ώστε να προσεγγίσεις νέους πελάτες.
Η εξυπηρέτηση πελατών καλύπτει ένα εύρος μεθόδων με τους οποίους θα εξυπηρετήσεις τον πελάτη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ξεκινώντας, ας σημειώσουμε ότι η εξατομικευμένη προσέγγιση αποτελεί πλέον τάση σε όλα. Από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, ως τον τρόπο με τον οποίο θα εξυπηρετήσεις τον πελάτη σου.
Το κλειδί εδώ είναι να τον ακούσεις ουσιαστικά και να κατανοήσεις τις ανάγκες του. Έτσι, θα βρεις την καλύτερη δυνατή λύση για τον ίδιο.
Στην ίδια λογική κινείται και η ευελιξία πληρωμών. Φρόντισε, δηλαδή, η επιχείρησή σου να διαθέτει πολλές μεθόδους πληρωμής ή και διευκολύνσεις.
Αφού έχεις προσεγγίσει τον πελάτη και τον έχεις εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μην ξεχάσεις το λεγόμενο after sales. Είναι το στάδιο εκείνο στο οποίο ο πελάτης έχει αγοράσει κάτι από την επιχείρησή σου και εσύ διαπιστώνεις, αν έμεινε ικανοποιημένος ή αν επιθυμεί κάτι ακόμα.
Πολλοί ξεχνούν το στάδιο αυτό και αδίκως! Διότι ο πελάτης νιώθει σιγουριά όταν η εξυπηρέτηση δεν σταματά με την αγορά. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρεις και ένα κίνητρο θετικής ανατροφοδότησης και κριτικών για την επιχείρησή σου, που συμβάλλουν στην άνοδό της.
Η γλώσσα και η επικοινωνία είναι σημαντικά κομμάτια της εξυπηρέτησης πελατών και προτείνουμε να ταιριάζουν με το ύφος της επιχείρησης.
Κάποιες επιχειρήσεις υιοθετούν ένα πιο αυστηρό προφίλ και έτσι η γλώσσα και η επικοινωνία αποκτούν ένα ευγενικό, αλλά τυπικό ύφος.
Αντίθετα, άλλες επιχειρήσεις προτιμούν μεγαλύτερη αμεσότητα στην προσέγγιση πελατών και έτσι το ύφος της γλώσσας και της επικοινωνίας είναι πιο φιλικό. Προσοχή όμως μην το παρακάνεις!
Η επιβράβευση πελατών έχει σχέση με την προσφορά προνομίων στους τακτικούς πελάτες ή και στους καινούργιους. Άρα, το όφελος για την επιχείρηση είναι διπλό. Από την μια κρατάς τους σταθερούς πελάτες σου και από την άλλη στοχεύεις στην προσέλκυση νέων.
Για παράδειγμα, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των σταθερών πελατών μπορεί να χαρίζει μείωση τιμής κάποιων προϊόντων. Όσο για τους νέους πελάτες, μπορείς να προσφέρεις έκπτωση στην πρώτη τους παραγγελία. Εφόσον μείνουν ευχαριστημένοι από την εμπειρία τους με την επιχείρηση, μπορεί να γίνουν τακτικοί πελάτες.
Η διαδικτυακή παρουσία πλέον είναι απαραίτητη για κάθε μορφή επιχείρησης που θέλει να έχει ανάπτυξη!
Στο άρθρο αυτό απαντήσαμε στο ερώτημα: «Πως να προσεγγίσω πελάτες;» και προσφέραμε ιδέες για προσέλκυση πελατών.
Επομένως, συμπεραίνουμε ότι η κατασκευή website και e-shop, καθώς και η δημιουργία προφίλ στα social media, συμβάλλουν θετικά στην προσέλκυση πελατών.
Επιπλέον, το διαδικτυακό μάρκετινγκ και ειδικότερα το email και content marketing, οδηγούν στην επίτευξη του στόχο σου.
Υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδων και eshop που ξεχωρίζουν !
Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
Social media ads