Edit Template
>
>
Τεχνικές προσέγγισης πελατών

Τεχνικές προσέγγισης πελατών

«Πώς να προσελκύσω πελάτες;». Ξέρουμε ότι το ερώτημα αυτό σε απασχολεί. Γι’ αυτό, δες στη συνέχεια ιδέες για προσέλκυση πελατών.

  1. Εδραίωσε τη διαδικτυακή σου παρουσία, με τη δημιουργία ιστοσελίδας και e-shop. Μην παραλείψεις τα social media
  2. Επένδυσε στο διαδικτυακό μάρκετινγκ στην online διαφήμιση της επιχείρησης.
  3. Δώσε έμφαση στην εξυπηρέτηση πελατών και στην επιβράβευσή τους.
eaddceadfccfefaabddadcdca?s=&#;d=mm&#;r=g

Στέλιος Χατζής

Web Designer & Developer

Μέσω των άρθρων μου, αναλύω πρακτικές λύσεις για ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε με την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.

Ψηφιακές τεχνικές προσέγγισης πελατών

Το διαδίκτυο είναι ο νούμερο ένα χώρος προσέγγισης πελατών. Η κατασκευή ιστοσελίδας και e-shop, η αξιοποίηση του διαδικτυακού μάρκετινγκ, αλλά και οι διαφημίσεις, μπορούν να συμβάλλουν θετικά στον στόχο σου.

Εδραίωσε τη διαδικτυακή σου παρουσία

Για να εδραιώσεις τη διαδικτυακή σου παρουσία και να εμπνεύσεις επαγγελματισμό, εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στους πελάτες, προτείνουμε να δημιουργήσεις την ιστοσελίδα ή το e-shop της επιχείρησης.

Αναμφίβολα, τα social media διαδραματίζουν στις μέρες μας τεράστιο ρόλο στην προσέλκυση πελατών. Γι’ αυτό, ένα ενημερωμένο προφίλ θα συμβάλλει θετικά.

Δημιουργία επαγγελματικής ιστοσελίδας

Αν δεν έχεις ήδη επαγγελματική ιστοσελίδα, προτείνουμε να προχωρήσεις με τη δημιουργία της. Η ιστοσελίδα αποτελεί την επίσημη παρουσία της επιχείρησής σου στο διαδίκτυο.

Επομένως, η προσέγγιση πελατών είναι ευκολότερη όταν διαθέτεις ένα σημείο αναφοράς, στο οποίο οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα ενημέρωσης γι’ αυτά που προσφέρεις.

Τεχνικές προσέγγισης πελατών

Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

Ομοίως με την κατασκευή ιστοσελίδας, η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος είναι κατάλληλη για εσένα που είτε έχεις μια φυσική επιχείρηση είτε θέλεις να ξεκινήσεις αποκλειστικά το διαδικτυακό εμπόριο.

Όπως καταλαβαίνεις, η κατασκευή e-shop είναι απαραίτητη για την πώληση προϊόντων online, ειδικά αν αναζητάς μια μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιλογή.

Προφίλ στα social media

Δημιουργώντας το επαγγελματικό σου προφίλ στα social media, κερδίζεις σχετικά γρήγορα δημοφιλία. Ειδικά αν ανεβάζεις περιεχόμενο συχνά, με το οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν.

Μάλιστα, τα σύντομα βίντεο ενισχύουν την αύξηση των ακολούθων του προφίλ κι έτσι συμβάλλουν έμμεσα στην προσέλκυση πελατών.

Μην ξεχάσεις να συνδέσεις την ιστοσελίδα ή το e-shop σου με τα social media της επιχείρησης. Έτσι, θα ενισχύσεις την online παρουσία και θα μάθουν για την επιχείρησή σου ολοένα και περισσότερα άτομα.

Τεχνικές προσέγγισης πελατών

Φτιάξε την δικιά σου Ιστοσελίδα σήμερα !

Μην μένεις άλλο πίσω και ξεκίνα την διαδικτυακή σου παρουσία

Επένδυσε στο διαδικτυακό μάρκετινγκ

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ θα βοηθήσει την επιχείρησή σου στην ορθή αξιοποίηση των καναλιών επικοινωνίας της. Η καλή οργάνωση ενός πλάνου μάρκετινγκ, περιλαμβάνει όλες εκείνες τις απαραίτητες ενέργειες, οι οποίες θα οδηγήσουν στην επίτευξη του στόχου που έχεις θέσει στη στρατηγική σου.

Δύο επιτυχημένοι και δοκιμασμένοι μέθοδοι διαδικτυακού μάρκετινγκ, που συμβάλλουν στην προσέλκυση νέων πελατών, είναι το e-mail marketing και το content marketing.

Το πρώτο, αξιοποιεί την ηλεκτρονική αλληλογραφία. Στέλνει, δηλαδή, στους πελάτες ενημερώσεις, μέσω της εγγραφής τους στο newsletter, σχετικά με τα νέα της επιχείρησης, τις προσφορές, τα προνομιακά πακέτα, κλπ.

Το δεύτερο, αφορά τη δημιουργία περιεχομένου για τα κανάλια επικοινωνίας της επιχείρησης, συμβάλλοντας, έτσι, στην προώθησή της.

Το περιεχόμενο μπορεί να είναι γραπτό, για παράδειγμα άρθρα για το blog ή οπτικοακουστικό, όπως βίντεο για το Youtube. Και τα δύο προσδίδουν επαγγελματισμό και αξιοπιστία στην επιχείρηση, ενώ αποτελούν ευχάριστους τρόπους ενημέρωσης των πελατών.

Διαφημίσου online

Η διαφήμιση online περιλαμβάνει την αξιοποίηση των Google ads, των social media ads, αλλά και τη διαφήμιση σε χώρο τρίτων. Ας τα δούμε ένα – ένα!

Τεχνικές προσέγγισης πελατών

Οι διαφημίσεις της Google είναι γνωστές σε όλους, όταν ψάχνουμε σχετικό περιεχόμενο με την λέξη – κλειδί. Αν για παράδειγμα αναζητούμε με την λέξη – κλειδί: «Πως θα βρω πελάτες;», τότε η Google θα εμφανίσει άρθρα σχετικά με τον όρο αναζήτησης. Ομοίως λειτουργεί με τις επιχειρήσεις.

Τη διαφορά εδώ κάνει η διαφήμιση που τοποθετείται στο πάνω μέρος της Google. Πρόκειται για πληρωμένη διαφήμιση, η οποία εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων, κάθε φορά που οι χρήστες αναζητούν κάτι σχετικό.

Social media ads

Εδώ έχουμε τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι πιο δημοφιλείς είναι οι διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram.

Αν παρακολουθείς τα social media, σίγουρα θα έχεις δει κάποια διαφήμιση σχετική με τα ενδιαφέροντά σου. Ο αλγόριθμος εδώ συλλέγει δεδομένα, εμφανίζοντας διαφημίσεις που ενδιαφέρουν τους χρήστες.

Τόσο οι διαφημίσεις της Google, όσο και οι διαφημίσεις στα social media, αποτελούν ιδέες για προσέλκυση πελατών οι οποίες ταιριάζουν με το προφίλ της επιχείρησής σου.

Διαφήμιση σε χώρο τρίτων

Περνάμε τώρα σε ένα διαφορετικό είδος διαφήμισης, αυτής σε χώρο τρίτων. Δηλαδή, μιλάμε για εκείνη τη διαφήμιση που εμφανίζεται σε άλλα website.

Αυτού του είδους η προβολή λειτουργεί με τα κλικ που θα κάνουν οι επισκέπτες της τρίτης ιστοσελίδας στη δική σου, σε περίπτωση που βρουν ενδιαφέρον στο περιεχόμενό της.

Τεχνικές προσέγγισης πελατών

Θες να μάθεις πως το Content Marketing μπορεί να αυξήσει τους πελάτες σου;

Κλείσε Δωρεάν Online Ραντεβού και συζήτησε μαζί μου πως να το εφαρμόσεις στην επιχείρηση σου!

Ανθρωποκεντρικές τεχνικές προσέγγισης πελατών

Ολοκληρώνοντας με τις ψηφιακές τεχνικές προσέγγισης πελατών, πάμε να δούμε τις ανθρωποκεντρικές, οι οποίες βρίσκουν εφαρμογή τόσο στη διαδικτυακή όσο και στη φυσική επιχείρηση.

Εδώ βλέπουμε πως μπορείς να αξιοποιήσεις την εξυπηρέτηση πελατών, τη γλώσσα και την επικοινωνία, καθώς και την επιβράβευση των πελατών, έτσι ώστε να προσεγγίσεις νέους πελάτες.

Έμφαση στην εξυπηρέτηση πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών καλύπτει ένα εύρος μεθόδων με τους οποίους θα εξυπηρετήσεις τον πελάτη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Εξατομικευμένη προσέγγιση & πληρωμές

Ξεκινώντας, ας σημειώσουμε ότι η εξατομικευμένη προσέγγιση αποτελεί πλέον τάση σε όλα. Από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, ως τον τρόπο με τον οποίο θα εξυπηρετήσεις τον πελάτη σου.

Το κλειδί εδώ είναι να τον ακούσεις ουσιαστικά και να κατανοήσεις τις ανάγκες του. Έτσι, θα βρεις την καλύτερη δυνατή λύση για τον ίδιο.

Στην ίδια λογική κινείται και η ευελιξία πληρωμών. Φρόντισε, δηλαδή, η επιχείρησή σου να διαθέτει πολλές μεθόδους πληρωμής ή και διευκολύνσεις.

After sales

Αφού έχεις προσεγγίσει τον πελάτη και τον έχεις εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μην ξεχάσεις το λεγόμενο after sales. Είναι το στάδιο εκείνο στο οποίο ο πελάτης έχει αγοράσει κάτι από την επιχείρησή σου και εσύ διαπιστώνεις, αν έμεινε ικανοποιημένος ή αν επιθυμεί κάτι ακόμα.

Πολλοί ξεχνούν το στάδιο αυτό και αδίκως! Διότι ο πελάτης νιώθει σιγουριά όταν η εξυπηρέτηση δεν σταματά με την αγορά. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρεις και ένα κίνητρο θετικής ανατροφοδότησης και κριτικών για την επιχείρησή σου, που συμβάλλουν στην άνοδό της.

Τεχνικές προσέγγισης πελατών

Κατάλληλη γλώσσα και επικοινωνία

Η γλώσσα και η επικοινωνία είναι σημαντικά κομμάτια της εξυπηρέτησης πελατών και προτείνουμε να ταιριάζουν με το ύφος της επιχείρησης.

Κάποιες επιχειρήσεις υιοθετούν ένα πιο αυστηρό προφίλ και έτσι η γλώσσα και η επικοινωνία αποκτούν ένα ευγενικό, αλλά τυπικό ύφος.

Αντίθετα, άλλες επιχειρήσεις προτιμούν μεγαλύτερη αμεσότητα στην προσέγγιση πελατών και έτσι το ύφος της γλώσσας και της επικοινωνίας είναι πιο φιλικό. Προσοχή όμως μην το παρακάνεις!

Επιβράβευση πελατών

Η επιβράβευση πελατών έχει σχέση με την προσφορά προνομίων στους τακτικούς πελάτες ή και στους καινούργιους. Άρα, το όφελος για την επιχείρηση είναι διπλό. Από την μια κρατάς τους σταθερούς πελάτες σου και από την άλλη στοχεύεις στην προσέλκυση νέων.

Για παράδειγμα, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των σταθερών πελατών μπορεί να χαρίζει μείωση τιμής κάποιων προϊόντων. Όσο για τους νέους πελάτες, μπορείς να προσφέρεις έκπτωση στην πρώτη τους παραγγελία. Εφόσον μείνουν ευχαριστημένοι από την εμπειρία τους με την επιχείρηση, μπορεί να γίνουν τακτικοί πελάτες.

Τεχνικές προσέγγισης πελατών

Εσύ Ακόμα να φτιάξεις Ιστοσελίδα για την Επιχείρηση σου;

Η διαδικτυακή παρουσία πλέον είναι απαραίτητη για κάθε μορφή επιχείρησης που θέλει να έχει ανάπτυξη! 

Σύνοψη

Στο άρθρο αυτό απαντήσαμε στο ερώτημα: «Πως να προσεγγίσω πελάτες;» και προσφέραμε ιδέες για προσέλκυση πελατών.

Επομένως, συμπεραίνουμε ότι η κατασκευή website και e-shop, καθώς και η δημιουργία προφίλ στα social media, συμβάλλουν θετικά στην προσέλκυση πελατών.

Επιπλέον, το διαδικτυακό μάρκετινγκ και ειδικότερα το email και content marketing, οδηγούν στην επίτευξη του στόχο σου.

Τεχνικές προσέγγισης πελατών

Διαβάστε Ακόμα

  • All Posts
  • Airbnb
  • Blog
  • Comments
  • Elementor
  • Eshop
  • GPT-4 Turbo
  • Marketing
  • Online Εισόδημα
  • OpenAI
  • SEO
  • Uncategorized
  • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
  • Δημιουργία Site
  • Δημιουργία Ιστοσελίδων
  • Ενοικίασης Αυτοκινήτων
  • Επιχειρήσεις
  • Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  • Ιστοσελίδες
  • Ιστοσελίδες Παρουσίασης
  • Καταλυμάτων
  • Κατασκευή Eshop
  • Κατασκευή Ιστοσελίδας Τιμές
  • Μεταφοράς
  • Ξενοδοχείων
  • Ταχύτητα Ιστοσελίδας
  • Υπηρεσιών
Προηγούμενο Post

Τελευταίες αναρτήσεις

  • All Posts
  • Airbnb
  • Blog
  • Comments
  • Elementor
  • Eshop
  • GPT-4 Turbo
  • Marketing
  • Online Εισόδημα
  • OpenAI
  • SEO
  • Uncategorized
  • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
  • Δημιουργία Site
  • Δημιουργία Ιστοσελίδων
  • Ενοικίασης Αυτοκινήτων
  • Επιχειρήσεις
  • Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  • Ιστοσελίδες
  • Ιστοσελίδες Παρουσίασης
  • Καταλυμάτων
  • Κατασκευή Eshop
  • Κατασκευή Ιστοσελίδας Τιμές
  • Μεταφοράς
  • Ξενοδοχείων
  • Ταχύτητα Ιστοσελίδας
  • Υπηρεσιών

Ορολογία

Κατηγορίες

Ετικέτες

Edit Template

Τεχνικές προσέγγισης πελατών

Μπες στο NewsLetter
της scprojects.gr

Copyright © 2021- , All rights reserved