Edit Template

Οδηγός Marketing για ξενοδοχεία

Αναζητάς έναν Οδηγό Marketing για το ξενοδοχείο σου; Μήπως ψάχνεις έναν συνεργάτη για να σε βοηθήσει στην διαδικτυακή παρουσία του;

Διάβασε τον οδηγό που έχουμε ετοιμάσει για ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και πες μας αν θες να γίνουμε οι επαγγελματίες συνεργάτες σου! 

Συμβουλές Κλειδιά

  • Η κατασκευή μιας Ιστοσελίδας είναι μια Επένδυση για το ξενοδοχείο σου.
  • Όσο περισσότερο επενδύσεις σε αυτό, τόσα περισσότερα αποτελέσματα θα λάβεις πίσω!
  • Χρειάζεσαι έναν συνεργάτη που να γνωρίζει το αντικείμενο, να σε συμβουλεύει και να είναι δίπλα σου.
  • Υπομονή! η ανάπτυξη στο διδακτικό θέλει χρόνο οπότε μην βιάζεσαι και άσε την ομάδα σου να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα. 

Πίνακας Περιεχομένων

Μπορείς να μεταβείς στην ενότητα που σε ενδιαφέρει κάνοντας κλικ στον αντίστοιχο τίτλο.

Οδηγός Marketing για ξενοδοχεία Εισαγωγή

Οι σημερινοί ταξιδιώτες δεν αναζητούν απλώς τη χαμηλότερη τιμή όταν επιλέγουν ένα μέρος για να μείνουν.

Ερευνούν διεξοδικά τα ξενοδοχεία τους και αναζητούν την καλύτερη συνολική αξία και εμπειρία. Λαμβάνουν υπόψη όχι μόνο το κόστος του δωματίου τους, αλλά και άλλους παράγοντες όπως φωτογραφίες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κριτικές και άλλα.

Πριν πάρουν την απόφασή τους, πραγματοποιούν ακόμη και έρευνα αγοράς εξετάζοντας άλλα κόστη που σχετίζονται με τη διαμονή τους, όπως αμοιβές υπηρεσιών.

Branding για Ξενοδοχεία

Το όνομα σου

Το Branding στο 2024, γνωστό και ως εταιρική ταυτότητα, έχει ξεπεράσει κατά πολύ τον απλό σχεδιασμό λογότυπου.

Επίσης, στην επωνυμία συμπεριλαμβάνονται όλα τα στοιχεία που δημιουργούν την εικόνα/αίσθηση της ταξιδιωτικής σας επιχείρησης: από λογότυπα, γραμματοσειρές και χρώματα έως επαγγελματικές κάρτες, πετσέτες και διακοσμητικά.

Αυτή είναι μια διαδικασία που πρέπει να ξεκινήσει κάθε επαγγελματίας ξενοδόχος, καθώς είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον τρόπο που η εικόνα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο κοινό.

Ανάλογα με τον τύπο ταξιδιώτη που στοχεύετε, θα πρέπει να έχετε ή να δημιουργήσετε τη σωστή επωνυμία για να καλύψετε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του ιδανικού πελάτη σας.

Ως εκ τούτου, για να κάνουμε μια σύντομη περίληψη, μια επωνυμία που εκπληρώνει τον σκοπό της στην ξενοδοχειακή επιχείρηση είναι

  • όταν την προσεγγίζουν οι πελάτες
  • να κατανοούν εάν το ξενοδοχείο είναι πολυτελές ή πιο οικονομικό
  • αν έχει εγκαταστάσεις για χαλάρωση
  • ή αν πρόκειται για ένα συνεδριακό ξενοδοχείο.

Κατασκευή Ιστοσελίδας Ξενοδοχείου

Η παρουσία σου στο διαδίκτυο

Η δημιουργία μιας Ιστοσελίδας WordPress για ένα ξενοδοχείο ή τουριστικό κατάλυμα είναι η σύσταση μας. Μιας και το πρώτο σημείο επαφής ενός επισκέπτη με την επιχείρησή σας είναι μέσω της ιστοσελίδας σας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να προβάλλετε αποτελεσματικά

  • κάποιες πληροφορίες
  • εγκαταστάσεις
  • και τις υπηρεσίες σας στην ιστοσελίδα σας.

Το δημοφιλές και γνωστό CMS συνδυάζει πολλά πλεονεκτήματα για τη χρήση του ως τουριστική ιστοσελίδα. 

Επίσης, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι είναι εύκολο στη χρήση, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη γνώση στη διαχείριση των κειμένων και των εικόνων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα.

Το WordPress είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα ιστοσελίδων. Αυτό σημαίνει ότι είναι φθηνότερο σε σχέση με τη δημιουργία μιας custom λύση ή τη χρήση κάποιας άλλης πλατφόρμας.

Οδηγός Marketing για ξενοδοχεία 

Φωτογραφία ξενοδοχείου

Τελικά η εικόνα μετράει!

Είναι σημαντικό να προβάλλετε σωστά την ταξιδιωτική σας προσφορά μέσω μιας επαγγελματικής φωτογράφησης που προβάλλει

  • Δωμάτια
  • Χώρους
  • Ανέσεις
  • και “εμπειρίες” που προσφέρετε.

Πράγματι, μια επαγγελματική φωτογραφία μέσα στην ιστοσελίδα σας μπορεί να κερδίσει τον πελάτη και να προβεί σε μια κράτηση στο ξενοδοχείο σας.

Οδηγός Marketing για ξενοδοχεία 

Δημιουργήστε λογαριασμούς

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Στην εποχή μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το πρώτο διαδικτυακό μέσο που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας όταν θέλουν να έρθουν σε επαφή μαζί σας.

Για το λόγο αυτό, η ψηφιακή σας παρουσία στο διαδίκτυο παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή των πιθανών πελατών σας.

Με άλλα λόγια, η σωστή διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα βοηθήσει το ξενοδοχείο σας να έχει μια σύγχρονη και άψογη εικόνα στα μέσα που αναζητούν οι πελάτες σας.

Οπότε, παρουσιάστε τις υπηρεσίες σας με ελκυστικό τρόπο, αλλά και τη γενική ιδέα της επιχείρησης, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών μέσα από κάθε κανάλι προώθησης.

Σύστημα κρατήσεων

Κάνε την ζωή σου πιο εύκολη

Ένα σύστημα κρατήσεων ξενοδοχείων είναι το πιο σημαντικό βήμα για την επιχείρησή σας μετά την κατασκευή μιας ιστοσελίδας.

Ειδικότερα, θα σας βοηθήσει να

  • Διαχειριστείτε καλύτερα τις κρατήσεις σας
  • να εξοικονομήσετε πολύτιμους πόρους
  • και να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας.

Με την εγκατάσταση ενός συστήματος κρατήσεων, οι πιθανοί πελάτες σας θα μπορούν να κάνουν κράτηση διαμονής γρήγορα και εύκολα.

Ωστόσο, το πιο σημαντικό όφελος είναι ότι δε χρειάζεται να βασίζεστε σε μια πλατφόρμα που θα σας χρεώνει υψηλό ποσοστό κρατήσεων.

Με άλλα λόγια, μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να γίνετε αυτάρκεις, αυξάνοντας την κερδοφορία σας.

Πλατφόρμα κρατήσεων, Airbnb,Booking

Εάν εξακολουθείτε να ενδιαφέρεστε να γίνετε συνεργάτης της booking ή έχετε κάποιο είδος καταλύματος κατάλληλο για airbnb, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ενημερωθείτε σωστά πριν από αυτή την κίνηση.

Ουσιαστικά, με την εγγραφή σας σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα

  • έχετε τον πλήρη έλεγχο των τιμών και της διαθεσιμότητάς σας
  • μπορείτε να δώσετε στους επισκέπτες σας περισσότερη διαφάνεια στους κανόνες διαμονής, τις πολιτικές και τη συνολική εξυπηρέτηση που προσφέρετε.

Ακόμα, οι επισκέπτες σας πληρώνουν την τιμή της κράτησης πριν ή μετά τη διαμονή τους και είστε υπεύθυνοι για την καταβολή προκαθορισμένου ποσοστού προμήθειας για όλες τις

  • επιβεβαιωμένες κρατήσεις
  • τις κρατήσεις με μη επιστρέψιμη τιμή
  • και τις κρατήσεις με μερική επιστροφή χρημάτων

Όλα αυτά, εφόσον πάντα πραγματοποιούνται μέσω των προαναφερόμενων γνωστών ξενοδοχειακών πλατφόρμων κρατήσεων.

Εάν έχετε οποιονδήποτε τύπο καταλύματος κατάλληλο για airbnb, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Ξεκαθαρίστε ότι παρέχετε ένα ιδιωτικό δωμάτιο
  • Δηλώστε ξεκάθαρα ποιοι θα μείνουν στο κατάλυμα
  • Χαιρετίστε τους καλεσμένους σας ευγενικά
  • Δημιουργήστε σαφείς και συγκεκριμένους κανόνες σπιτιού και διαβίωσης
  • Δημιουργήστε μια αξέχαστη διαμονή στους καλεσμένους σας
  • Ζητήστε εντυπώσεις ως ανατροφοδότηση για αυτοβελτίωση

Συμπέρασμα

Επενδύστε στο ξενοδοχείο σας ολοκληρώνοντας projects και πραγματοποιώντας συνεργασίες που θα αυξάνουν τον συνολικό αριθμό επισκεπτών και κρατήσεων.

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας για να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας ή επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις προοπτικές ανάπτυξης της τουριστικής σας επιχείρησης!

Διαβάστε Ακόμα

  • All Posts
  • Airbnb
  • Elementor
  • Marketing
  • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
  • Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  • Κατασκευή Eshop
  • Κατασκευή Site
  • Κατασκευή Ιστοσελίδας Τιμές
  • Κατασκευή Ιστοσελίδων
  • Ταχύτητα Ιστοσελίδας

Σου άρεσε το άρθρο;

Κάνε εγγραφή με το email σου για να διαβάσεις και άλλα σαν και αυτό!
Έχετε εγγραφεί επιτυχώς! Ops! Κάτι δεν πήγε καλά. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε.

Θα ενημερώνεσαι δωρεάν για προσφορές και νέα της scprojects.gr. Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου