Ακολουθεί ένα άρθρο – οδηγός, που θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις αν θα επιλέξεις τη δημιουργία ιστοσελίδας ή τη δημιουργία e-shop για την επιχείρησή σου, ανάλογα με τις ανάγκες της. Ακόμα, θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες για τα οφέλη που προσφέρουν και τα δύο στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή.
Μέσω των άρθρων μου, αναλύω πρακτικές λύσεις για ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε με την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
Για να αποφασίσεις αν χρειάζεσαι ιστοσελίδα ή e-shop για την επιχείρησή σου, είναι μια καλή αρχή, να δούμε σύντομα τι προσφέρει καθένα από τα δύο. Η δημιουργία ιστοσελίδας θα λέγαμε ότι προσομοιάζει με την βιτρίνα ενός φυσικού καταστήματος. Άρα, προβάλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου με ελκυστικό τρόπο στο κοινό, χωρίς να μπορεί να αγοράσει άμεσα κάτι.
Το e-shop από την άλλη, όχι μόνο προβάλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης σου, αλλά στοχεύει στην άμεση αγορά τους ηλεκτρονικά. Παράλληλα, προσφέρει τη δυνατότητα προώθησης τους πέρα από τα φυσικά όρια ενός καταστήματος.
Οπότε, αν σκοπεύεις να εμπορευτείς διαδικτυακά προϊόντα ή υπηρεσίες, τότε η δημιουργία e-shop είναι η κατάλληλη επιλογή για εσένα. Αν πάλι στόχος σου είναι απλώς να διαφημίσεις την επιχείρησή σου και να προσελκύσεις τον πελάτη να επικοινωνήσει μαζί σου, ώστε να προχωρήσετε στη συνέχεια σε κάποια συμφωνία, τότε είναι καλύτερα να προτιμήσεις τη δημιουργία website.
Η δημιουργία website αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχείρησης, αφού προσφέρει τη δυνατότητα προβολής και διαφήμισης, καταργώντας τους χωρικούς και χρονικούς περιορισμούς.
Έτσι, κερδίζει σε αμεσότητα και προσφέρει δυνατότητα επικοινωνίας με ταχύτητα. Άλλωστε, στη σημερινή εποχή που ο όγκος της πληροφορίας είναι τεράστιος και η ροή γρήγορη, οφείλουμε να προσαρμόσουμε την επιχείρησή μας αναλόγως.
Η προβολή και διαφήμιση επιχείρησης στο διαδίκτυο πραγματοποιείται με τη δημιουργία ιστοσελίδας, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα προσέγγισης νέων πελατών, διευρύνοντας με αυτόν τον τρόπο το κοινό της επιχείρησης. Οπότε, οι πιθανοί πελάτες μαθαίνουν για την επιχείρησή σου και όσα μπορεί να τους προσφέρει.
Όσο η επιχείρηση προβάλλεται και διαφημίζεται, τόσο πιο πιθανό είναι να αυξηθεί το πελατολόγιό της. Η αύξηση του πελατολογίου με την σειρά της, σου επιτρέπει να δημιουργήσεις στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ για κάθε ομάδα – στόχο ξεχωριστά, αυξάνοντας τα κέρδη της επιχείρησής σου.
Μην ξεχνάς ότι η διαδικτυακή προβολή και διαφήμιση επιχείρησης δεν έχουν όριο, που σημαίνει ότι είναι μια καλή βάση σε περίπτωση που επιθυμείς να διευρύνεις την επιχειρηματική δραστηριότητά σου πέρα από την Ελλάδα, στο εξωτερικό.
Άμεση σύνδεση με τα παραπάνω, έχει και η δυνατότητα πρόσβασης στην πληροφορία όλο το εικοσιτετράωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Ο υποψήφιος πελάτης σου, δηλαδή, δεν χρειάζεται να περιμένει να εξυπηρετηθεί τις ώρες που εσύ εργάζεσαι στο γραφείο σου. Αντιθέτως, μπορεί να ενημερωθεί για την επιχείρησή σου στον χρόνο που εκείνος επιθυμεί, από την άνεση του χώρου του.
Η επιχείρησή σου, λοιπόν, είναι διαρκώς διαθέσιμη για τους πελάτες της και τους εξυπηρετεί κάθε στιγμή. Αυτό θα διευκολύνει την καθημερινότητά σου, καθώς θα δέχεσαι λιγότερα τηλεφωνήματα και e-mail για ερωτήσεις, αφού θα προσφέρεις την πληροφόρηση 24/7. Έτσι, θα αυξήσεις τον παραγωγικό σου χρόνο, εξοικονομώντας ενέργεια για σημαντικότερες δραστηριότητες.
Αντιλαμβάνεσαι, λοιπόν, ότι η δημιουργία website αυξάνει την αμεσότητα και την επικοινωνία της επιχείρησής σου με τους πελάτες της. Μια επιχείρηση η οποία είναι άμεση και ανοικτή για επικοινωνία, δημιουργεί μια θετική εικόνα αξιοπιστίας και καλλιεργεί την εμπιστοσύνη μεταξύ των δύο μερών.
Ταυτόχρονα, προβάλλει τον επαγγελματισμό της, αφού η εξωστρέφεια βοηθά τους πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα τι μπορεί να τους προσφέρει η επιχείρησή σου, καθιστώντας πιο πιθανό να την προτιμήσουν. Μια επιχείρηση δίχως διαδικτυακή παρουσία μοιάζει σαν να προσπαθεί να «κρύψει» κάτι ή ότι δεν μπορεί να προσδώσει αξία στον πελάτη της.
Για να ξεκινήσουμε την κατασκευή της δικιά σου ιστοσελίδας
Η δημιουργία e-shop είναι η σημερινή λύση που καλύπτει τις ανάγκες των επιχειρήσεων, οι οποίες επιθυμούν να εμπορευτούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους άμεσα, απευθυνόμενες σε ένα ευρύ κοινό, χαρίζοντας ευελιξία και άνεση στους πελάτες, εξοικονομώντας χρήματα, τα οποία μπορούν να επενδύσουν σε άλλους τομείς, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της επιχείρησης.
Το ερώτημα αυτό απασχολεί αρκετούς μελλοντικούς επιχειρηματίες και συχνά είναι ένα δίλλημα του οποίου η απάντηση δεν έχει σωστό και λάθος. Ωστόσο, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός ότι η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος έχει πολλά οφέλη, τα οποία στερείται το φυσικό κατάστημα, αλλά φυσικά και το αντίστροφο.
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ναι μεν δεν προσφέρει τη δυνατότητα της διά ζώσης επαφής με τους πελάτες και ούτε δίνει στους πελάτες την ευκαιρία να έρθουν από κοντά σε επαφή με τα προϊόντα της επιχείρησής σου, όμως θα πρέπει να αναγνωρίσουμε την σύγχρονη τάση της αγοράς, που θέλει τα e–shop να ανθίζουν συνεχώς.
Η καθημερινότητά μας ψηφιοποιείται σε όλο και περισσότερους τομείς και οι αγορές είναι αναμφίβολα ένας από αυτούς τους τομείς, για αυτό και η προσαρμογή στη νέα αυτή συνθήκη είναι μια έξυπνη επιχειρηματική κίνηση, η οποία σίγουρα προσφέρει πολλές ευκολίες.
Ένα από τα οφέλη που προσφέρει η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος στην επιχείρησή σου είναι η διεύρυνση πελατών. Με ένα φυσικό κατάστημα για παράδειγμα, η πρόσβαση στο κοινό είναι περιορισμένη χωρικά. Όμως, το e-shop «σπάει» αυτόν τον φραγμό και σου επιτρέπει να συστηθείς σε νέο κοινό, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς.
Ο πελάτης της επιχείρησής σου θέλει την ευελιξία και την άνεσή του και αυτό είναι κάτι που όλοι ως καταναλωτές αναζητάμε. Κανείς δεν θέλει την αναμονή σε ατελείωτες ουρές καταστημάτων, σπαταλώντας άσκοπα τον χρόνο του. Ποιος δεν θέλει όμως να εξυπηρετηθεί ηλεκτρονικά, απολαμβάνοντας την χαρά του shopping από τον καναπέ του δίχως ταλαιπωρία;
Μην μένεις άλλο πίσω και ξεκίνα την διαδικτυακή σου παρουσία
Το κόστος δημιουργίας e-shop δεν είναι τόσο μεγάλο, όσο το να ανοίξεις μια φυσική επιχείρηση. Τα λειτουργικά έξοδα του e-shop σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με τα αντίστοιχα του φυσικού καταστήματος. Η εξοικονόμηση χρημάτων, βέβαια, δεν εντοπίζεται μόνο στη δημιουργία του e-shop, αλλά και στην λειτουργία του, καθώς χρειάζεται λιγότερους υπαλλήλους απ’ ότι το φυσικό κατάστημα.
Κλείνοντας το άρθρο μας σχετικά με την ανάπτυξη ιστοσελίδων και τη δημιουργία e–shop για επιχειρήσεις, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικά βήματα είναι και τα δύο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου, ανάλογα, σαφώς, με το είδος της.
Αν, λοιπόν, θέλεις να εμπορευτείς προϊόντα και υπηρεσίες online, επένδυσε στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. Αν αναζητάς έναν σύγχρονο τρόπο να διαφημίσεις και να προβάλλεις την επιχείρησή σου, ώστε οι πελάτες να απευθυνθούν έπειτα σε εσένα για να τους εξυπηρετήσεις, τότε η δημιουργία website είναι για’ σένα.
Να θυμάσαι ότι δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις κατάλληλες από την φύση τους για να ανοίξουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε αυτές τις περιπτώσεις η δημιουργία ιστοσελίδας είναι καλύτερο να προτιμάται.
Ωστόσο, αυτό που θέλουμε να κρατήσεις, είναι ότι η ηλεκτρονική παρουσία είναι πλέον απαραίτητη. Γι’ αυτό, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας για να απαντήσουμε σε κάθε σου απορία και να δούμε μαζί τι χρειάζεται η επιχείρησή σου για να φτάσει στην κορυφή!
Θα ενημερώνεσαι δωρεάν για προσφορές και νέα της scprojects.gr. Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου
Υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδων και eshop που ξεχωρίζουν !