Η Κατασκευή Ιστοσελίδας Airbnb για καταλύματα ή μικρά ξενοδοχεία είναι το πρώτο βήμα για την επιτυχία της επιχείρησης. Στο άρθρο αυτό, θα δούμε μαζί τι χρειάζεται η σωστή ανάπτυξη ιστοσελίδων, ποια είναι τα tips μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας που θα οδηγήσει τον χρήστη στην επιλογή του καταλύματός σου και τι είναι καλό να αποφύγεις.
Μέσω των άρθρων μου, αναλύω πρακτικές λύσεις για ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε με την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
Η κατασκευή ιστοσελίδας αποτελεί σημείο κλειδί για την επιτυχία του καταλύματος και την προσέλκυση πελατών. Αν μιλάμε για Airbnb, ναι μεν η ίδια η πλατφόρμα της εταιρίας επιτρέπει την προβολή του καταλύματός σου, αλλά μια ιστοσελίδα που θα την τρέχεις εσύ, θα βοηθήσει στην περεταίρω αύξηση της προβολής στο διαδίκτυο.
Άλλωστε, το επίσημο website Airbnb δεν προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να εξατομικεύσουν το προφίλ τους και να δώσουν το στυλ που ταιριάζει στο κατάλυμά τους. Όμως, με τη δημιουργία ιστοσελίδας η οποία θα είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις ανάγκες σου, θα μπορέσεις να προσαρμόσεις την αισθητική σου, προσελκύοντας τους αντίστοιχους πελάτες.
Φυσικά, ας μην ξεχνάμε, ότι βασικός στόχος της επιχείρησης είναι να έχει κέρδη. Ένας τρόπος για να το πετύχεις αυτό, είναι να περιορίσεις τα έξοδα, που μπορούν να αποφευχθούν, όπως για παράδειγμα η προβολή σε μία πλατφόρμα, η οποία κρατά προμήθεια για την παροχή της υπηρεσίας της.
Χτίζοντας, λοιπόν, σταδιακά το website της επιχείρησής σου, θα καταφέρεις να δημιουργήσεις το δικό σου κοινό, να σε γνωρίσουν όλο και περισσότεροι, θεμελιώνοντας μια σταθερή παρουσία στο διαδίκτυο, δίχως να είναι απαραίτητη η συνεργασία με Airbnb.
Η δημιουργία ιστοσελίδας Airbnb καλό είναι να ακολουθεί κάποιες βασικές αρχές στην ανάπτυξη, τον σχεδιασμό και την λειτουργικότητά της, έτσι ώστε να επιτύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, προσελκύοντας τους επισκέπτες και αυξάνοντας τα κέρδη.
Το όνομα της ιστοσελίδας (domain) καλό είναι να ταυτίζεται με το όνομα της επιχείρησης, που είναι και το πρώτο πράγμα, με το οποίο συστήνεσαι στο κοινό σου. Βέβαια, αυτό δεν είναι απόλυτο, αφού υπάρχουν εταιρίες που μεγαλούργησαν με ονόματα που παρέπεμπαν συνειρμικά στο είδος της επιχείρησης ή δημιούργησαν εντελώς νέες, ευφάνταστες λέξεις για να προβληθούν online.
Άρα, επιλέγουμε τι από τα δύο προτιμάμε. Ένα όνομα, το οποίο να ανταποκρίνεται στο ύφος της επιχείρησης, περιγράφοντας με ελάχιστες λέξεις το είδος της ή μία δημιουργική επωνυμία, η οποία ίσως δυσκολέψει τον χρήστη να σε βρει στην αναζήτηση, κερδίζοντας όμως σε μοναδικότητα;
Ιδανικά, ένας συνδυασμός περιγραφής και δημιουργικής σκέψης είναι η συνταγή της επιτυχίας, για να «ταξιδέψει» ο επισκέπτης στο κατάλυμά σου. Να θυμάσαι:
Όπως θα γνωρίζεις, η φιλοξενία είναι σημαντική και στοιχεία όπως η ασφάλεια και η αξιοπιστία είναι κομβικής σημασίας. Έτσι, η επιλογή για το web hosting της ιστοσελίδας σου πρέπει να είναι προσεκτική, για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως!
Σίγουρα, δεν θέλεις ο επισκέπτης σου να μην μπορεί να περιηγηθεί άνετα στην ιστοσελίδα σου, ούτε θα σου άρεσε και εσένα ως χρήστη να μπαίνεις σε ένα website που «πέφτει», «κολλάει» ή που δεν σου επιτρέπει να ολοκληρώσεις τις αγορές σου.
Οπότε, ανάλογα με τις ανάγκες της ιστοσελίδας σου, το πόσο «σύνθετη» είναι ή και την επισκεψιμότητα που έχει, θα πρέπει να επιλέξεις την κατάλληλη υπηρεσία web hosting, που θα σου εξασφαλίσει ασφαλές και αξιόπιστο σερφάρισμα.
Για να ξεκινήσουμε την κατασκευή της δικιά σου ιστοσελίδας
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων ακολουθεί 5 βασικούς κανόνες, ώστε η ιστοσελίδα Airbnb σου να κάνει τη διαφορά και να τραβήξει το ενδιαφέρον του επισκέπτη, έχοντας ως στόχο να επιλέξει τελικά το κατάλυμά σου.
Η προβολή των χρήσιμων πληροφοριών είναι απαραίτητη, ώστε ο επισκέπτης του Airbnb σου να γνωρίζει τα εξής:
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδας προτείνουμε να βασίζεται στη λογική της ανάδειξης των δυνατών σημείων της επιχείρησής σου. Κάθε κατάλυμα διαθέτει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Η προβολή των πρώτων, όπως είναι για παράδειγμα ένας όμορφος κήπος ή ένα μπαλκόνι με θέα είναι μια καλή ιδέα!
Η φωτογράφιση Airbnb αποτυπώνει την γνωστή έκφραση: «Μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις». Κάνε, λοιπόν, τα λόγια πράξη και αντί για μεγάλα κείμενα, προτίμησε να «πεις» όσα θέλεις, με λίγες λέξεις και πολλές εικόνες που αναδεικνύουν τον χώρο και τις παροχές του.
Τα social media είναι πια ευρέως γνωστό ότι αποτελούν το σύγχρονο μέσο προβολής και διαφήμισης των επιχειρήσεων. Η σύνδεση του Airbnb website με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη, για να έρθει το κοινό ένα βήμα πιο κοντά σε εσένα με αμεσότητα.
Οι κριτικές των πελατών είναι αυτές που σε μεγάλο βαθμό θα ενθαρρύνουν ή θα αποθαρρύνουν τους πιθανούς επισκέπτες του καταλύματός σου, αν τελικά θα το επιλέξουν ή όχι. Φροντίζοντας να προσφέρεις όσα υπόσχεσαι, θα έχεις ικανοποιημένους πελάτες που θα προσελκύσουν όλο και περισσότερους.
Παράλληλα, προωθείς μια εικόνα διαφάνειας και ειλικρίνειας για την επιχείρησή σου, η οποία πάντα εκτιμάται. Ακόμη και τα αρνητικά σχόλια, θα σε βοηθήσουν να βελτιωθείς και να εξελίξεις την επιχείρησή σου περισσότερο.
Μην μένεις άλλο πίσω και ξεκίνα την διαδικτυακή σου παρουσία
Το μυστικό για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου, βρίσκεται στα 5 έξυπνα tips που ακολουθούν, τα οποία θα την απογειώσουν, καθιστώντας την ανταγωνιστική προς τις υπόλοιπες και ελκυστική προς τους χρήστες.
Η δημιουργία ιστοσελίδας ξενοδοχείων οφείλει να βασίζεται στην απλότητα, χωρίς να κουράζει και να μπερδεύει με πολύπλοκες λειτουργίες τον χρήστη. Ο στόχος είναι ένας, να επιλέξουν το δικό σου ξενοδοχείο, έναντι των υπολοίπων. Πώς θα γίνει αυτό; Μέσω μιας ξεκάθαρης ιστοσελίδας, που πληροφορεί τον χρήστη για τα απαραίτητα.
Στην ίδια λογική κινείται και το θέμα της αμεσότητας στο μενού περιήγησης. Δεν θέλεις μια ιστοσελίδα, στην οποία να απαιτείται η εκτέλεση πολλών εντολών (κλικ), ώστε να φτάσει ο χρήστης στην πληροφορία που ψάχνει. Θα κουραστεί και μάλλον θα εγκαταλείψει, πηγαίνοντας προς ένα πιο φιλικό περιβάλλον περιήγησης.
Η ιστοσελίδα ξενοδοχείου, πέρα από την αμεσότητα και την απλότητα, πρέπει να είναι και γρήγορη. Έρευνες δείχνουν ότι όσο περισσότερα δευτερόλεπτα αναμένει ο χρήστης να «φορτώσει» η σελίδα, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να την κλείσει.
Οι κρατήσεις ξενοδοχείων πραγματοποιούνται μέσα από το αντίστοιχο πεδίο που προσφέρει η ίδια η ιστοσελίδα της επιχείρησης, αν μιλάμε για ένα μικρό κατάλυμα, το οποίο δεν φιλοξενείται σε κάποια άλλη μεγάλη πλατφόρμα κρατήσεων.
Το να μπορεί ο χρήστης να κλείσει άμεσα δωμάτιο, χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να τηλεφωνήσει πρώτα, είναι σημαντικό, γιατί αυξάνει τις πιθανότητες να επιλέξει το δικό σου κατάλυμα, αφού του λύνει τα χέρια.
Κατά τη δημιουργία ιστοσελίδας για ξενοδοχεία θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι διασφαλίζεις στον χρήστη τη δυνατότητα να περιηγείται σωστά από το κινητό του τηλέφωνο, φροντίζοντας για την σωστή διάταξη της ιστοσελίδας και την λειτουργικότητα των εντολών, καθώς η πλειονότητα των χρηστών χρησιμοποιεί τις κινητές συσκευές για την περιήγησή του.
Στο άρθρο αυτό, είδαμε την σημαντικότητα που έχει η ανάπτυξη ιστοσελίδων για Airbnb και μικρά ξενοδοχεία. Παράλληλα, δώσαμε χρήσιμες συμβουλές για τη δημιουργία και τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας, ώστε να προσελκύσει το κοινό και να επιλέξει τελικά το δικό σου κατάλυμα.
Αν, ωστόσο, αναζητάς πιο λεπτομερείς και εξειδικευμένες συμβουλές ή θέλεις να μάθεις για τα απαραίτητα βήματα και το κόστος κατασκευής ιστοσελίδας καταλυμάτων, επικοινώνησε μαζί μας σήμερα!
Θα ενημερώνεσαι δωρεάν για προσφορές και νέα της scprojects.gr. Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου. Μπορείς να διαγραφείς από την λίστα παραληπτών όποτε θελήσεις.
Υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδων και eshop που ξεχωρίζουν !