Θέλω να ανοίξω e-shop…Μια σκέψη, εκατοντάδες παράμετροι που θα πρέπει να σκεφτείς μέχρι να το πάρεις απόφαση και να κάνεις το μεγάλο βήμα! Από την δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου για την επιχείρησή σου, μέχρι το άνοιγμα ηλεκτρονικού καταστήματος, τα βήματα είναι πολλά και θα τα δούμε όλα σε αυτό το άρθρο.
Μέσω των άρθρων μου, αναλύω πρακτικές λύσεις για ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε με την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
Η δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου είναι το πρώτο βήμα για να ανοίξεις ένα e-shop με ρούχα, γιατί θα σε βοηθήσει να σχεδιάσεις την στρατηγική σου και να διατυπώσεις τους στόχους σου.
Η έρευνα ανταγωνισμού είναι μέρος του επιχειρηματικού πλάνου και σου επιτρέπει να δεις τι προσφέρουν τα ανταγωνιστικά e–shop. Θα έχεις την ευκαιρία να δεις τις τιμές και τα προϊόντα τους, τον τρόπο με τον οποίο τα προωθούν και έτσι θα αντιληφθείς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, ώστε να κινηθείς αναλόγως.
Ένα e-shop ρούχων θα πρέπει να κινείται σε μια κατεύθυνση ως προς το είδος που θα πουλάει. Για παράδειγμα, ένα e-shop με γυναικεία ρούχα, καλό είναι να επιλέξει το ηλικιακό γκρουπ στο οποίο θα στοχεύσει, αν τα ρούχα θα είναι επίσημα ή σπορ, από δημοφιλείς σχεδιαστές ή όχι. Η ταυτότητα του καταστήματος είναι και εκείνη που θα προσελκύσει σε μεγάλο βαθμό και το αντίστοιχο κοινό.
Μιλώντας, λοιπόν, για το κοινό, θα πρέπει να σκεφτείς που θέλεις να «στοχεύσεις». Ιδανικά, βρες το «κενό» στην αγορά και κάλυψέ το! Για να το καταλάβουμε καλύτερα, ας δούμε μερικές δημοφιλείς κατηγορίες e-shop:
Αν επιθυμείς να προσελκύσεις άτομα ενεργητικά και πολυάσχολα, που κινούνται πολύ μέσα στην ημέρα τους ή αθλούνται, ένα e-shop το οποίο θα εμπορεύεται αθλητικά είδη με έμφαση στα ρούχα είναι ιδανικό.
Δηλαδή, δεν είναι απαραίτητο να περιοριστείς σε φόρμες και κολάν, αλλά μπορείς να προσθέσεις και αθλητικά αξεσουάρ, ώστε ο πελάτης σου να μπορεί να βρει έστω τα απαραίτητα γύρω από την άθληση.
Το άνοιγμα ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο θα εμπορεύεται ρούχα σε μεγάλα μεγέθη, ναι μεν απευθύνεται σε ένα πιο περιορισμένο και συγκεκριμένο κοινό, αλλά σκέψου ότι αυτό ακριβώς είναι το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα. Πουλάς κάτι που δεν πουλάνε πολλοί.
Άλλο ένα e-shop ρούχων για «κλειστό» κοινό είναι αυτό που εμπορεύεται vintage ρούχα. Εδώ, στοχεύεις σε άτομα τα οποία αναζητούν κάτι πολύ συγκεκριμένο, που δυσκολεύονται να βρουν στα υπόλοιπα καταστήματα. Απευθύνεσαι σε κοινό με ιδιαίτερη αισθητική, οπότε η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να κινηθεί αναλόγως.
Πέρα από τη δημιουργία e-shop, θα πρέπει να σκεφτείς και την προώθησή του. Για δες μερικούς αποτελεσματικούς τρόπους που μπορείς να το κάνεις:
Για να ξεκινήσουμε την κατασκευή του δικού σου E-shop
Oι στρατηγικές μάρκετινγκ βοηθούν στην προσέλκυση νέων πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Ας δούμε μερικές από τις πιο γνωστές στρατηγικές μάρκετινγκ:
Κάποια βασικά σημεία τα οποία θα πρέπει να λάβεις υπόψη για τη δημιουργία e-shop ρούχων, είναι σε ποια πλατφόρμα θα ανοίξεις το ηλεκτρονικό κατάστημά σου, με ποιον τρόπο θα εισάγεις τα προϊόντα σου και πως θα εξυπηρετήσεις αποτελεσματικά τους πελάτες σου.
Η επιλογή πλατφόρμας είναι κομβικό σημείο για την επιτυχία της επιχείρησής σου. Για να επιλέξεις σωστά, θα πρέπει να εξετάσεις το μέγεθος του e-shop και την πιθανή επισκεψιμότητά του, τον όγκο των προϊόντων και τις διαδικασίες παραγγελιών, την φιλικότητα προς τον χρήστη, αλλά και την ευελιξία του ιδιοκτήτη.
Μερικές από τις πιο γνωστές πλατφόρμες είναι το Shopify, το WooCommerce, το Magento και το OpenCart. Με την καθοδήγηση ενός ειδικού θα βοηθηθείς, προκειμένου να επιλέξεις την κατάλληλη για ένα e-shop με ρούχα που θα κάνει τη διαφορά!
Η εισαγωγή προϊόντων σε ένα e-shop με ρούχα θα πρέπει να περιλαμβάνει λεπτομερείς περιγραφές για την ποιότητα, τα υλικά, τα μεγέθη και τον τρόπο φροντίδας των ρούχων.
Ακόμα, οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι ξεκάθαρες, από διαφορετικές οπτικές και ιδανικά τα ρούχα να είναι φορεμένα σε μοντέλα. Φυσικά, ένα σύντομο βίντεο παρουσίασης των ρούχων είναι μια άμεση και αποτελεσματική προβολή.
Επιπλέον, η πλοήγηση του χρήστη θα πρέπει να είναι εύκολη και ευέλικτη με την ταξινόμηση των προϊόντων σε κατηγορίες (πχ. μέγεθος, είδος ρούχου, χρώμα, κλπ.).
Μην μένεις άλλο πίσω και ξεκίνα την διαδικτυακή σου παρουσία
Η αποτελεσματική δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος στοχεύει στην καλή εξυπηρέτηση των πελατών του.
Η εξυπηρέτηση πελατών σημαίνει να μπορεί ο πελάτης να επικοινωνήσει άμεσα με το κατάστημα, να παραδοθούν τα προϊόντα εγκαίρως και στο σημείο της επιλογής του, να φροντίσεις για την πολιτική επιστροφών, αλλά και για τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
Μην ξεχνάς ότι ο ικανοποιημένος πελάτης είναι πιθανό να αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων σου ξανά και ξανά!
Από την σκέψη «θέλω να ανοίξω e-shop με ρούχα» μέχρι και την τελική υλοποίησή της, διαπιστώνεις ότι τα βήματα είναι πολλά και σκέψου ότι αναφέραμε μόνο τα βασικά!
Πρώτο βήμα για το άνοιγμα e-shop με ρούχα είναι η κατάρτιση ενός στοχευμένου επιχειρηματικού πλάνου, που θα σε βοηθήσει να ξεκαθαρίσεις που στοχεύεις τώρα και στο μέλλον.
Το δεύτερο βήμα είναι η δημιουργία e–shop, που πέρα από τα τεχνικά κομμάτια, τα οποία έχουμε αναλύσει σε σχετικό μας άρθρο, περιλαμβάνεται η επιλογή της πλατφόρμας του e-shop σου, αλλά και η οργάνωση των προϊόντων σου και οι τρόποι εξυπηρέτησης των πελατών σου.
Να θυμάσαι πάντα ότι η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να σχεδιάζεται προσεκτικά, γιατί πρόκειται για μια επιχείρηση, που θέλει σωστούς και στοχευμένους χειρισμούς. Αν χρειάζεσαι την βοήθειά μας, μην διαστάσεις να επικοινωνήσεις άμεσα!
Θα ενημερώνεσαι δωρεάν για προσφορές και νέα της scprojects.gr. Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου
Υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδων και eshop που ξεχωρίζουν !