Σ’ ενδιαφέρει να δημιουργήσεις ένα e-shop για να αυξήσεις τα έσοδα της επιχείρησής σου; Διάβασε τις συμβουλές μας που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις αποτελεσματικά τον στόχο σου με ένα ικανοποιητικό Κόστος Κατασκευής ενός Eshop.
Μέσω των άρθρων μου, αναλύω πρακτικές λύσεις για ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε με την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
Στην ελληνική αγορά, το κόστος δημιουργίας ενός τυπικού e-shop κυμαίνεται από 1000€ έως 5000€. Λέγοντας “βασικό e-shop” εννοούμε ηλεκτρονικό κατάστημα για μικρομεσαίες, μεσαίες και σχετικά μεγάλες επιχειρήσεις, οι οποίες δεν αποτελούν brands, ούτε απαιτούν ειδικό σχεδιασμό custom με πολλές πρόσθετες λειτουργίες.
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε ποιοι είναι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στο αν το τελικό κόστος θα είναι πιο κοντά στα 800€ ή στα 5000€ ή κάπου ενδιάμεσα.
Για να υπολογίσεις όμως το κόστος δημιουργίας του e-shop της επιχείρησης σου, θα πρέπει να λάβεις υπόψη τους ακόλουθους παράγοντες:
H αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει μια προκαθορισμένη απάντηση στο αρχικό ερώτημα μας για το κόστος κατασκευής ενός e-shop καθώς η τελική δαπάνη καθορίζεται από αρκετούς παράγοντες που δεν γίνεται να γνωρίζει μια εταιρεία αν δεν προηγηθεί μια αναλυτική συζήτηση με τον υποψήφιο πελάτη.
Το κόστος κατασκευής ενός e-shop εξαρτάται από συγκεκριμένους παράγοντες με σημαντικότερο την μέθοδο κατασκευής του.
Η μέθοδος κατασκευής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος συνδέεται με την επιλογή της πλατφόρμας κατασκευής, την πολυπλοκότητα του e-shop και τις πρόσθετες λειτουργίες.
Για να ξεκινήσουμε την κατασκευή του δικού σου e-shop
O δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας που καθορίζει το πόσο θα κοστίζει το e-shop σας είναι η μέθοδος σχεδιασμού. Υπάρχουν 3 κυρίαρχοι τρόποι σχεδιασμού ενός e-shop:
Η χρήση έτοιμου σχεδιαστικού προτύπου με μηδενικές ή ελάχιστες τροποποιήσεις είναι ο μόνος τρόπος για να οριοθετήσεις το κόστος σε τιμή που θα ξεκινάει από 800€ έως 1500€ κατά περίπτωση. Βέβαια, και σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι σίγουρο πως η τελική τιμή θα παραμείνει τόσο χαμηλή, καθώς μπορεί να ανέβει από παράγοντες που θα δούμε στη συνέχεια.
Ο δεύτερος τρόπος σχεδιασμού χρήση έτοιμου σχεδιαστικού προτύπου με custom τροποποιήσεις είναι μια μέση λύση για τις επιχειρήσεις που δεν θέλουν να έχουν ένα e-shop πανομοιότυπο με το σχεδιαστικό πρότυπο (και πιθανότατα και με άλλες επιχειρήσεις) αλλά δεν θέλουν και να “ξεφύγουν” οικονομικά πηγαίνοντας σε μια εξ’ ολοκλήρου custom σχεδίαση. Σε αυτή την περίπτωση του e-shop επιλέγεις κάποιο σχεδιαστικό πρότυπο αλλά με αρκετές custom τροποποιήσεις, σύμφωνα με τα “θέλω” του πελάτη και τις εισηγήσεις του web designer.
Στον τρίτο τρόπο, δηλαδή στον εξ’ ολοκλήρου custom σχεδιασμό από web και graphic designers πρέπει να υπολογίσεις ότι το συνολικό κόστος θα “ανέβει” αρκετά αφού θα αυξηθούν σημαντικά οι ώρες εργασίας.
Ένας ακόμα παράγοντας που πιθανόν να αυξήσει το κόστος κατασκευής, είναι το ποιος θα αναλάβει να δημιουργήσει και να “περάσει” όλο το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα. Κάθε περίπτωση ηλεκτρονικού καταστήματος απαιτεί διαφορετική αντιμετώπιση, τρόπο κατασκευής και τρόπο ανάρτησης των προϊόντων.
Για παράδειγμα, τα κείμενα του e-shop θα είναι γραμμένα από τον πελάτη ή θα τα αναλάβει επαγγελματίας κειμενογράφος; Αν το website είναι πολυγλωσσικό, θα ετοιμάσει τις μεταφράσεις ο πελάτης ή κάποιος επαγγελματίας μεταφραστής; Τα προϊόντα και οι περιγραφές τους θα περαστούν από τον πελάτη ή θα αναλάβουν την εισαγωγή οι web developers; Η ανάρτηση των προϊόντων θα γίνει με το χέρι ή μαζικά;
Η μαζική εισαγωγή προϊόντων αποτελεί μία πολύ καλή λύση που μειώνει τον χρόνο, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι όταν περαστούν ένα – ένα με το χέρι είναι δυνατόν να γίνουν πολύ καλύτερες και πιο αποτελεσματικές εργασίες SEO.
Μην μένεις άλλο πίσω και ξεκίνα τις online πωλήσεις
Όπως είπαμε το Κόστος Κατασκευής ενός E–shop καθορίζεται από πολλούς παράγοντες που σχετίζονται με τις πραγματικές ανάγκες κάθε επιχείρησης.
Εάν η επιχείρηση χρησιμοποιεί κάποιο εμπορικό πρόγραμμα (ΕRP) είναι πιθανόν να χρειαστεί η online διασύνδεση μ’ αυτό, ώστε τα προϊόντα να αναρτώνται εύκολα, να ενημερώνεται η αποθήκη και η διαθεσιμότητα για κάθε προϊόν, να αλλάζουν αυτομάτως οι τιμές κλπ. Ο τρόπος που θα γίνει η σύνδεση αποτελεί επιπλέον στοιχείο κόστους που μπορεί να είναι μικρό και αρκετά σημαντικό.
Μια άλλη επιχείρηση μπορεί να επιθυμεί να συνδεθεί το e-shop της με προμηθευτές της ώστε να τραβάει αυτομάτως τα προϊόντα κάθε προμηθευτή. Ο τρόπος υλοποίησης και διασύνδεσης μπορεί να διαφέρει κατά περίπτωση και φυσικά αναλόγως θα είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο το επιπλέον κόστος. Εκτός αυτών, συνήθως έξτρα χρεώνεται η σύνδεση με Skroutz ή Best Price, η σύνδεση με courier κ.α.
Από τους αναγκαίους παράγοντες κατασκευής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop δεν θα μπορούσε να λείπει η απαιτούμενη εμπειρία της εταιρείας που διασφαλίζει την προστιθέμενη αξία και την υποστήριξη σε συνδυασμό με τη σωστή διαχείριση και την έμφαση στις ανάγκες του πελάτη. Φυσικά η εμπειρία και το δυνατό brand name, όπως σε όλους τους τομείς έτσι και στην κατασκευή του e-shop, αυξάνουν την τιμή υλοποίησης.
Στην SC PROJECTS WEBDESIGN έχουμε σημαντική εμπειρία με δημιουργία διαφορετικών τύπων e-shop. Έχουμε μεγάλη εξειδίκευση στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος με WordPress και Woocommerce και στην οργανική προώθηση του μέσω των μηχανών αναζήτησης, παρέχοντας πλήρη πακέτα εργασιών SEO, ώστε να το βρίσκουν όσοι δεν το γνωρίζουν και να “πουλάει” μετατρέποντας τους επισκέπτες σε πελάτες.
Ασφαλώς, αυτό το άρθρο δεν μπορεί να σου δώσει ακριβή απάντηση στο πόσο θα κοστίσει το e-shop που χρειάζεσαι, αλλά ελπίζω να σε βοήθησε να καταλάβεις καλύτερα που κυμαίνονται οι τιμές, από τι εξαρτώνται και για ποιο λόγο μπορεί να συναντάς σημαντική απόκλιση τιμών σε διαφορετικές εταιρείες
Να θυμάσαι ότι κάθε περίπτωση e-shop απαιτεί διαφορετική αντιμετώπιση, ως προς τον τρόπο κατασκευής, αλλά και τον τρόπο ανάρτησης των προϊόντων.
Ένας ακόμα παράγοντας που πιθανόν να αυξήσει το κόστος κατασκευής είναι το ποιος θα αναλάβει να δημιουργήσει και να “περάσει” όλο το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα.
Τα προϊόντα και οι περιγραφές τους θα περαστούν από τον πελάτη ή θα τα αναλάβουμε εμείς; Η ανάρτηση των προϊόντων θα γίνει με το χέρι ή μαζικά;
Η μαζική εισαγωγή προϊόντων αποτελεί μία πολύ καλή λύση που μειώνει τον χρόνο, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι όταν περαστούν ένα – ένα με το χέρι είναι δυνατόν να γίνουν πολύ καλύτερες και πιο αποτελεσματικές εργασίες SEO.
Το κόστος δημιουργίας ενός e-shop είναι ένας σημαντικός παράγοντας που οφείλεις να λάβεις υπόψη σου πριν ξεκινήσεις τη δημιουργία του. Mε έρευνα αγοράς, λαμβάνοντας υπόψη τους παράγοντες που αναφέρθηκαν μπορείς να δημιουργήσεις ένα e-shop που να απαντά στις ανάγκες σου και να είναι αποδοτικό με οικονομική τιμή.
Θα ενημερώνεσαι δωρεάν για προσφορές και νέα της scprojects.gr. Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου
Υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδων και eshop που ξεχωρίζουν !